搜索
首页 电子数码 手机/通讯 手机使用

Django Reinhardt ?

Django Reinhardt - Rex Stewart的《Finesse》 歌词

全部回答

匿名用户

2013-08-22

43 0
    Tiago Iorc - Fine He's never been lonely She takes his hand and all his troubles step aside He's never felt like this before, But he'd like to try 'Let Yourself in', it's all he's thinking about 'Let Yourself in', now he's singing out loud I'm feeling like my life has just begun And I'm feeling fine I fell so alive, singin' I'm feeling like my life has just begun And I'm feeling fine So fine, fine, fine She lightens up his morning All of his plans seem so damn easy to decide It's not about just feeling lonely It's more, just give it a try 'Let Yourself in', it's all he's thinking about 'Let Yourself in', now he's singing out loud I'm feeling like my life has just begun And I'm feeling fine I fell so alive, singin' I'm feeling like my life has just begun And I'm feeling fine So fine, fine, fine I can't wait to find my way home I can't wait to get to start It will not be done, until it's all begun I'm feeling like my life has just begun And I'm feeling fine I fell so alive, singin' I'm feeling like my life has just begun And I'm feeling fine So fine, fine, fine And I'm feeling fine So fine, fine, fine And I'm feeling fine So fine, fine, fine And I'm feeling fine So fine, fine, fine 。
    。

2013-08-22

43 0
    歌曲名:Finesse 歌手:Django Reinhardt - Rex Stewart 专辑:Djangologie Vol8 / 1937 - 1938 (。) Tiago Iorc - Fine He's never been lonely She takes his hand and all his troubles step aside He's never felt like this before, But he'd like to try 'Let Yourself in', it's all he's thinking about 'Let Yourself in', now he's singing out loud I'm feeling like my life has just begun And I'm feeling fine I fell so alive, singin' I'm feeling like my life has just begun And I'm feeling fine So fine, fine, fine She lightens up his morning All of his plans seem so damn easy to decide It's not about just feeling lonely It's more, just give it a try 'Let Yourself in', it's all he's thinking about 'Let Yourself in', now he's singing out loud I'm feeling like my life has just begun And I'm feeling fine I fell so alive, singin' I'm feeling like my life has just begun And I'm feeling fine So fine, fine, fine I can't wait to find my way home I can't wait to get to start It will not be done, until it's all begun I'm feeling like my life has just begun And I'm feeling fine I fell so alive, singin' I'm feeling like my life has just begun And I'm feeling fine So fine, fine, fine And I'm feeling fine So fine, fine, fine And I'm feeling fine So fine, fine, fine And I'm feeling fine So fine, fine, fine http://music。
    baidu。com/song/2614589。

2013-08-22

41 0
    蒂亚戈IORC -精细 他从来没有孤独 ,她需要他的手和他所有的烦恼步骤抛开 他的从来没有觉得像这样的, 但是,他想尝试 '让自己',它是所有他的思考关于 “让自己在',现在他唱大声, 我感觉就像我的生活刚刚开始 ,我感觉很好, 我就这么活着,唱着“ 我感觉像我的人生刚刚开始 ,我感觉很好, 所以精,细,精 ,她减轻了起来他早上 他的计划似乎如此该死容易决定 它不只是感觉寂寞 它更,只是给它一个尝试 “让自己',它是他的思考关于 “让自己在”,现在他唱出来大声 我感觉像我的生活才刚刚开始 ,我感觉很好, 我就这么活着,唱着“ 我感觉像我的生活才刚刚开始, 我感觉很好, 所以精,细,精, 我不能等待找不到回家的路, 我等不及去开始 不会做,直到 我感觉像我的生活才刚刚开始, 我感觉很好,一切都开始 我就这么活着,唱着“ 我感觉就像我的生活才刚刚开始 ,我感觉很好, 所以,精,细,精 ,我感觉很好 如此精细,精细,精细 ,我感觉很好, 所以,精,细,精, 而且我感觉很好 所以精,细,精。
    。

2013-08-21

42 0
    Tiago Iorc - Fine He's never been lonely She takes his hand and all his troubles step aside He's never felt like this before, But he'd like to try 'Let Yourself in', it's all he's thinking about 'Let Yourself in', now he's singing out loud I'm feeling like my life has just begun And I'm feeling fine I fell so alive, singin' I'm feeling like my life has just begun And I'm feeling fine So fine, fine, fine She lightens up his morning All of his plans seem so damn easy to decide It's not about just feeling lonely It's more, just give it a try 'Let Yourself in', it's all he's thinking about 'Let Yourself in', now he's singing out loud I'm feeling like my life has just begun And I'm feeling fine I fell so alive, singin' I'm feeling like my life has just begun And I'm feeling fine So fine, fine, fine I can't wait to find my way home I can't wait to get to start It will not be done, until it's all begun I'm feeling like my life has just begun And I'm feeling fine I fell so alive, singin' I'm feeling like my life has just begun And I'm feeling fine So fine, fine, fine And I'm feeling fine So fine, fine, fine And I'm feeling fine So fine, fine, fine And I'm feeling fine So fine, fine, fine。
    。

匿名用户

2013-08-21

41 0
    歌曲名:Finesse 歌手:Django Reinhardt - Rex Stewart 专辑:Panorama 1928-1950 私の先にこんなに 掬いきれない程の 未知の可能性が 存在するなんて 想像さえもしなかった 抱きしめる 明日のすべてを──── 「决めた。
    どんな可能性に辿りついても、私は……」 fine Lyrics:少女病 Compose&Arrange:RD-Sounds Vocal:Lico Voices:丹下桜,子安武人 空から指し示された ひとつめの键 今、少女が选ぶのは死の黒键? いつか见据えた 优しい世界 これ以上伤口が広がることのない 扉か 透明に辉く ふたつめの键 今、少女が取るのは生の白键? ここで见つけた 新しい世界 前向きに力强く立ちあがるための 扉か それは小さな言叶でも 噛みしめて呟く 「……会いたい人がたくさんいるから」 可能性をまとめて不定できない だから今は──── これから生きる 明日へと进む 选択が正しいものかなんてどうだっていいんだ 信じよう これからの私の事を 空を见上げ白い键を手にした 家族の姿も 友の姿も ah。
    。。 今の少女には眩しすぎて ただ憧憬を 抱くことしかできなくて 浮き足立つ感情はもうおさまらずに 结ばれる自分 子を持つ未来 ah。。。 そんな可能性があるだけで 生きてくだけの 価値を感じた 前向きに 力强く立ちあがるための 扉へ 甘いかもしれない 辛い明日だって きっとたくさんあるのでしょう けれど譲れない 神が笑ったとしても私はこの键を选ぶ 今は小さな一歩でも 踏みしめて歩こう ここでの记忆をなくしたって 希望に満ち溢れた想いは きっと消えないから──── これから生きる 明日への进む 选択が正しいものかなんてどうだっていいんだ 信じよう これからの私の事を 空を见上て白い键を手にして。
    。。 生きよう また笑うために 爱おしいあの子にまた出会えるために扉を开ける 私も物语终えた後に この场所で仮面をつけるのだろうか? 『固く闭ざされていた扉が开かれる。
   少女を待ち受ける可能性は、きっとその选択を受け入れるだろう。 天球は堕ち、告解の馆は幻ときえる。   见送る仮面の住人达は、どこか微笑んでいるようにもみえて……』 「さあ、行こう────!」 终わり。
  

类似问题换一批

热点推荐

热度TOP

相关推荐
加载中...

热点搜索 换一换

电子数码
手机使用
手机/通讯
MP4/MP3
照相机/摄像机
手机/通讯
手机使用
手机购买
通讯服务
手机使用
手机使用
举报
举报原因(必选):
取消确定举报