搜索
首页 娱乐休闲 音乐

东方神起<the way you are>歌词

全部回答

2006-07-17

61 0

    1。 曲名:The way u are 歌手:东方神起 专辑:明日来 查看打印版 发送给好友 hee hee! ooh! go on girl! aaow!嗨!女孩! hey,prety baby with the high heels on!穿高跟鞋的漂亮宝贝! u give me fever like i'm never ever known!你使我狂热的感觉,我从未有过! u're just a product of lonely lives!你是寂寞生活的宠物! i like the groove of ur walk,ur talk,ur dress !我喜欢你的步态,你的谈吐,你的衣着! i feel ur fever from miles around。
    很远我就能感觉到你的魅力! i'll pick u up in my car we'll paint the twon red。我将带你上车并狂欢。 just kiss me baby。
  吻我吧,宝贝! and tell me twice that u're the one for me。  并不住的对我说你是为我而存在! the way u make me feel !(the way u make me feel)你给我的感觉! u real turn me on !(u real turn me on)你彻底震撼了我! u knock me off of my feet !(u knock me off of my feet)你彻底震撼了我! my lonely days are gone !(my lonely days are gone)我孤独的日子一去不复返! i like the feeling u're giving me。
    我喜欢你给我的感觉! just hold me baby and i'm in ecstasy。我沉迷于与你相拥! i'll be workin' from nine to five。
  我将朝九晚五的拼命工作 to buy u things 2 keep u by my side。  为了满足你的要求以让你能在我身边陪我! i never felt so in love before !我以前从未如此的堕入情网! just promise baby u'll love me forever more !许诺你将永远爱我吧! i swear i'm keepin' u satisfied!我发誓要使你幸福! 'cause u're the one for me。
    因为你是我的唯一! the way u make me feel !(the way u make me feel)你给我的感觉! u real turn me on !(u real turn me on)你彻底震撼了我! u knock me off of my feet now!(u knock me off of my feet)你彻底震撼了我! my lonely days are gone !(my lonely days are gone)我孤独的日子一去不复返! avha ooh! go on girl!嗨!女孩! hee! hee! aaow! go on girl!嗨!女孩! i never felt so in love before !我以前从未如此的堕入情网! promise me baby,u'll love me forever more !许诺你将永远爱我吧,宝贝! i swear i'm keepin' u satisfied!我发誓要使你幸福! 'cause u're the one 4 me。
    因为你是我的唯一! the way u make me feel !(the way u make me feel)你给我的感觉! u real turn me on !(u real turn me on)你彻底震撼了我! u knock me off of my feet now baby,hee!(u knock me off of my feet)你彻底震撼了我! my lonely days are gone。
    (my lonely days are gone)我孤独的日子一去不复返! the way u make me feel !(the way u make me feel)你给我的感觉! u real turn me on !(u real turn me on)你彻底震撼了我! u knock me off of my feet now baby,hee!(u really turn me on)你彻底震撼了我! my lonely days are gone。
    (my lonely days are gone)我孤独的日子一去不复返! ain't nobody's business !(the way u make me feel)不关别人的事! ain't nobody's business!(u really turn me on)不关别人的事! ain't nobody's business !ain't nobody's business!不关别人的事! mine and my baby。
    (u really turn me on)这是我们两人间的事! hee hee!(u really turn me on)你彻底震撼了我! hee hee!ooh!(my lonely days are gone)我孤独的日子一去不复返! give it to me-give some time。
    (the way u make me feel)把你的心交给我吧! come on be my girl。做我的女友吧! i wanna be with u mine。
  (u really turn on me。)我要永远与你在一起! ain't nobody's business!(the way u make me feel)不关别人的事! ain't nobody's business!ain't nobody's business!不关别人的事! but mine and my baby's。
    这是我们两人间的事! (my lonely days are gone) come on,girl。aaow! hee! hee! aaow! chika chika chika chika go on girl! hee! hee!(the way you make me feel) hee! hee!(you really turn on me。
    ) (you knock me off of my feet。) (my lonely days are gone。) give it to me-give some time。
  (the way u make me feel)把你的心交给我吧! come on be my girl。  做我的女友吧! i wanna be with u mine。
  (u really turn on me。)我要永远与你在一起! ain't nobody's business!ain't nobody's business!不关别人的事! but mine and my baby's。
    这是我们两人间的事! (my lonely days are gone) come on,girl。aa。

类似问题换一批

热点推荐

热度TOP

相关推荐

热点搜索 换一换

娱乐休闲
音乐
明星
电影
动漫
宠物
度假旅游
谜语
花鸟鱼虫
摄影摄像
脑筋急转弯
收藏
其它
电视
星座/运势
幽默滑稽
音乐
音乐
华语流行乐
日韩流行乐
欧美流行乐
举报
举报原因(必选):
取消确定举报